دستگاه های نظافت صنعتی در جهت بهبود سطوح خدمات و کیفیت کار وارد عرصه صنعت شده اند.یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها برای نظافت سطح کف دستگاه اسکرابر است.

از دستگاه اسکرابر برای نظافت سطوح کف هموار استفاده می شود.

در استفاده از اسکرابر باید به چند نکته توجه داشته باشید:

1-سطح عاری از هرگونه شی باشد

قبل از استفاده از دستگاه اسکرابر تا حد امکان باید اشیا را از روی سطح برداشت.

زیرا وجود اشیا روی سطح باعث خلل در روند انجام کار دستگاه شده و زمان نظافت را طولانی تر کرده ، همچنین در صورت برخورد دستگاه با اشیا باعث خرابی دستگاه و صدمه به کاربر می گردد.

2-برداشتن نخاله و زباله و آلودگی های روی سطح

قبل از نظافت سطح با دستگاه ، بهتر است که آلودگی هایی نظیر زباله ها و نخاله ها و … را از روی سطح جمع آوری کنید و همچنین در صورت انباشته شدن مقدار زیاد گردو خاک روی سطح  می توان ابتدا با استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی گردو خاک را تا مقدار زیادی از بین برد و بعد از دستگاه اسکرابر استفاده نمود.

3-شارژ کامل باتری دستگاه

در اسکرابر باتری دار باید قبل از استفاده از دستگاه باتری فول شارژ باشد ، در غیر این صورت استفاده از دستگاه باعث کاهش طول عمر دستگاه می شود.

4-بررسی تجهیزات دستگاه

در دستگاه اسکرابر اتصالات و شلنگ ها نقش مهمی دارند زیرا انتقال آب تمیز از مخزن به برس و مکش آب از سطح زمین و انتقال به مخزن آب کثیف از طریق شلنگ ها و لوله ها انجام می شود.

5-برس مناسب

در اسکرابر از 4 نوع برس استاندارد ،نرم ، بسیار نرم و بسیار زبر استفاده می شود ،

در بیشتر موارد از برس استاندارد استفاده می شود.

برای سطوح حساس از برس نرم و بسیار نرم استفاده شده و برای سطوح سخت مانند بتن ، می توان از برس بسیار زبر استفاده کرد.

انتخاب برس دستگاه به نوع آلودگی هم بستگی دارد.

انتخاب برس در کیفیت شستشو و آسیب نرساندن به سطح نقش مهمی دارد.

5- تنظیم تی

تنظیم تی و زاویه آن در دستگاه اسکرابر برای جمع آوری آب باقی مانده از روی سطح نقس مهمی دارد.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ و کلیه خدمات نظافتی خود، با شرکت فراپاک  سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.