کوارتز می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که ظاهر مرمر را دوست دارند اما در عین حال سنگی می خواهند که از حساسیت کمتری نسبت به مرمر برخوردار باشد.

جلوه و ظاهر کوارتز می تواند با استفاده نادرست از مواد و ابزار شوینده، پوشش های نامناسب یا خرابی های تصادفی بر اثر ضربه کاهش یابد.

شرکت فراپاک سازان آوا دانش لازم برای اینکه چگونه خرابی های سنگ کوارتز شما را از بین ببرد و جلوه سنگ کوارتز شما را به حالت اولیه برگرداند، دارد.

ترمیم کوارتز

آیا بعضی بخش های سنگ کوارتز شما خیلی مات (کدر) و بعضی بخش های دیگر آن درخشنده است؟ بعضی قسمت ها شیشه ای تر و درخشان تر از باقی قسمت ها است؟ آیا در سنگ کف شما بخشی وجود دارد که بخواهید شفافیت آن را تغییر بدهید؟

ما در شرکت فراپاک سازان آوا میتوانیم با استفاده از ابزارهای مخصوص و مواد مناسب میزان ماتی یا شفافیت سنگ کوارتز شما را تحویل بدهیم. با استفاده از تکنیک های پولیش سنگ میتوانیم سنگ رااز حالت صیقلی به مات و از مات به صیقلی تبدیل کنیم.

 

 

 

 

صیقل زدن و هموار کردن

سنگ کوارتزی که ناهموار باشد ،نقاط کدر داشته باشد ،و یا دارای خراش یا سطح خراب باشد باعث کاهش جلوه اصلی کوارتز شما می شود.

ما با ساب سنگ این نقص ها را کاهش داده و در نتیجه این پروسه، سطحی عاری از هرگونه خرابی به دست می آید.

هم چنین ما می توانیم با استفاده از تراشه الماس و یا پودر پولیش کار ساب را برای بدست آوردن سطحی مات یا نیمه شفاف و شفاف به دست آوریم. با سرویس ساب سنگ، کارشناسان حرفه ای ما دقیقا به همان چیزی که مد نظر شماست دست پیدا می کنند.

لکه زدایی 

فرقی ندارد که چقدر با دقت و تمیز هستید،لکه و آلودگی اتفاق می افتد، و گاهی اوقات لکه ها ماندگار می شوند. اگر به دنبال راهی برای بر طرف کردن لکه ها هستید  نگران نباشید چون ما در لکه زدایی خبره ایم.

نظافت اولیه

بهتر است که سطح کوارتز را با استفاده از یک سرویس حرفه ای نظافت اولیه و نظافت روتین روزانه نگهداری کنیم.ما خوشحالیم که می توانیم به شما در مورد روش ها و محصولات مناسب برای کمک به نگهداری سطح  آموزش و مشاوره دهیم.

ما بر اساس درخواست ها، امکان برنامه های ریزی منظم برای ارائه سرویس های نگهداری و نظافت را داریم.

چگونه از کوارتز نگهداری کنیم؟

به طور منظم طبقه را جارو  کنید تا هر ذره ای را که روی سطح جا مانده ،برداشته شود.

پیشنهاد می کنیم برای نظافت کابینت  یا سایر سطوح گرانیتی خود از مواد محافظ غیر اسیدی پاک کننده استفاده

کنید.

شرکت فراپاک  توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ خود، با شرکت فراپاک تماس بگیرید.

منبع(+)