سنگ های طبیعی از زیبایی خاصی برخوردار هستند که استفاده از این سنگ ها درنمای ساختمان ، سطوح داخل ساختمان و وسایل زینتی مرهون همین زیبایی است .با این حال استفاده از سنگ های طبیعی برای موارد ذکر شده هزینه بالایی در بردارد. بنابراین حفظ زیبایی سنگ از اهمیت به سزایی برخوردار است .

سطح سنگ طبیعی، به راحتی آلوده می شود. لکه و کثیفی به سرعت بر روی سطح سنگ اثر می گذارد و جلوه و زیبایی سطح را کاهش می دهد.

شاید به نظر برسد که لکه های ایجاد شده بر روی سطح سنگ را با دستمال و موادشوینده هم به راحتی می توان از بین برد. این مورد کاملا درست و کاربردی است ولی این کار به مرور زمان با از بین بردن لایه ی محافظی که با فرآوری آن به دست آمده، باعث کدر شدن سطح سنگ می شود.به طور کلی نظافت سطح سنگ با مواد شوینده نامناسب و اسپری های مرسوم موجود در بازار ، درخشندگی و جلای سطح سنگ را از بین می برد.

شرکت فراپاک سازان آوا  با استفاده از دانش و مهارت متخصصین سنگ شروع به تولید مواد شوینده متناسب با بافت سنگ کرده است.

شرکت فراپاک سازان آوا با استفاده از متد و مواد اولیه شرکت های معتبر جهانی نظیر AKEMI  و KLINDEX  این محصولات را تولید می کند.

ماده استون کلینر، ماده ای مناسب برای شستشو و نظافت سطح سنگ بدون آسیب رساندن به بافت آن، خوردگی در سطح و کدر شدن آن است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول پرکاربرد می توانید به صفحه این محصول (استون کلینر-STONE CLEANER) در سایت مراجعه فرمائید.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ خود و کلیه خدمات نظافتی و صنعتی، با شرکت فراپاک  سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها ، بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.