پاک کننده چندمنظوره سطوح

شرکت فراپاک سازان آوا با هدف سهولت در خدمات نظافتی و ارتقاء هرچه بیشتر کیفیت این خدمات،شروع به تولید محصولات نظافتی تخصصی متعددی در زمینه های مختلف کرده است.

فرآیند تولید محصولات توسط تیم تولید شرکت فراپاک سازان آوا اجرا می شود و برای تولید هر محصول تحقیقات گسترده ای صورت می گیرد. شرکت فراپاک سازان آوا با استفاده از متد و مواد اولیه شرکت های معتبر جهانی نظیر AKEMI  و KLINDEX  این محصولات را تولید می کند.

یکی از محصولات ویژه و کاربردی شرکت فراپاک سازان آوا ، AIO PURIFIER  یا همان پاک کننده چندمنظوره سطوح می باشد. از این محصول می توان برای پاکسازی انواع سطوح اعم از سنگ، کفپوش ، اپوکسی و …. استفاده کرد. AIO مایعی غلیظ و غیر اسیدی است که  به همین علت  روی سطح سنگ اثر تخریبی ندارد.

برای استفاده باید با مقدار مشخصی آب مخلوط، روی سطح پخش و سپس توسط برس سطح و یا دستمال پاک شود. برای اطلاع دقیق تر از حجم آب مناسب و زمان انتظار برای پاک کردن ماده از روی سطح می توانید به صفحه اصلی این محصول در سایت مراجعه فرمایید.

برای استفاده از این محصول در سطوح گسترده ،( برای تسریع وسهولت انجام کار) می توان از دستگاه های نظافت صنعتی مانند اسکرابر استفاده نمود.

همچنین برای استفاده از هریک از محصولات شرکت فراپاک سازان آوا شما می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و هر گونه اطلاعاتی در مورد محصولات ، نحوه خرید و … را دریافت نمایید.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ خود و کلیه خدمات نظافتی و صنعتی، با شرکت فراپاک  سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها ، بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.