پارکینگ ها و فضاهای مانند آن، معمولا فضاهایی پوشیده و تاریک هستند که به دلیل همین تاریکی و عدم تابش مستقیم آفتاب ، آلودگی های سطح و لکه ها و …. باعث کثیف تر به نظر آمدن آن محیط شده، و همچنین در معرض رطوبت و رشد قارچ و توده های باکتریایی در اثر تمیز نشدن هستند. در نتیجه برای نظافت این محیط ها باید دقت بیشتری به خرج داد چرا که در صورت رها شدن میتواند نه تنها از منظر زیبایی ناخوشایند باشد، بلکه به منبعی برای بیماری نیز تبدیل شود.

Concrete film remover  یا پاک کننده ی بتن محصول دیگری از محصولات شرکت فراپاک سازان آوا می باشد که متخصصان بخش تولید این شرکت ، با هدف راحتی مشتریان و سهولت در خدمات نظافتی شروع به تولید این محصول نموده اند.

کانکریت فیلم ریموور ماده ای اسیدی و غلیظ است که با استفاده از دستورالعمل درج شده و ترکیب این ماده با نسبت مناسب با آب می توان با حذف لایه های بتنی و سیمانی روی سطح که باعث جذب آلودگی ها روی سطوح میشوند، تاثیر مثبتی بر نظافت سطح داشت. از این ماده می توان به راحتی برای از بین بردن ذرات سیمان به جا مانده بر روی سطح نیز استفاده کرد.

شرکت فراپاک سازان آوا با استفاده از متد و مواد اولیه شرکت های معتبر جهانی نظیر AKEMI  و KLINDEX  این محصولات را تولید می کند.

ماده کانکریت فیلم ریموور ماده ای مناسب برای شستشو و نظافت سطح بدون آسیب رساندن به بافت آن است و این یکی از تفاوت های اساسی این ماده با موادی مانند پاک کننده های قوی اسیدی میباشد که به شدت به سطح آسیب میرسانند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول پرکاربرد می توانید به صفحه این محصول (کانکریت فیلم ریموور-concrete film remover) در سایت مراجعه فرمائید.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ خود و کلیه خدمات نظافتی و صنعتی، با شرکت فراپاک  سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها ، بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.