شاید اولین نکته ای که هنگام ورود به یک مرکز تجاری، هتل، ساختمان اداری، مرکز تفریحی یا مجتمع ورزشی توجه افراد را به خود جلب می نماید، درخشندگی و تمیزی محیط باشد، به ویژه اگر برای نخستین بار باشد که به آن مکان مراجعه می کنند. سطوح براق و درخشان می توانند نظر مثبت در ذهن افراد ایجاد کرده و آنها را ترغیب به مراجعه دوباره به آن مکان نماید. استفاده از دستگاه های نظافتی در این ضمینه می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد چرا که امروزه دیگر استفاده از روش های سنتی در کنار پر زحمت بودن و نیاز به اختصاص زمان طولانی در بسیاری موارد نمی تواند انتظارات را برآورده نماید. با بهره مندی از خدمات پولیش سطوح می توان  انواع گسترده ای از سطوح کف را جلا داده و سطحی کاملا درخشان به وجود آورد.

مزایای بهره مندی از خدمات پولیش

از جمله برخی از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نگه داری از سطوح به وسیله پولیش

آسیب رسیدن به سطوح سنگ، سرامیک، چوب و برخی دیگر از سطوح می تواند هزینه های زیادی برای تعمیر و یا جایگزینی به بار آورد. در نتیجه بهتر است با به کارگیری روش هایی احتمال بروز چنین آسیب هایی را کاهش داد. به کمک پولیش سطوح می توان با استفاده از مواد جلادهنده و انواع با کیفیت واکس ها از سطوح مراقبت کرده و باعث افزایش عمر آنها گردد.

کاربرد ایمن

در صورت استفاده از دستگاه پولیشر کاربر بدون نیاز به تماس مستقیم با مواد شیمیایی که در برخی موارد ممکن است به علت سمی بودن و یا قابلیت اشتعال پرخطر باشند، می تواند به صورت کاملا ایمن از دستگاه استفاده نماید.

کاهش نیاز به شست و شو

در سطوح  که  توسط دستگاه، پولیش داده شده جلادهی و واکس زده شده اند احتمال نفوذ و نشست آلودگی ها کاهش می یابد زیرا کفپوش مقاومت بالاتری پیدا کرده است. در نتیجه شست و شو و نظافت مجدد می تواند در بازه زمانی دیرتری اتفاق افتد. و همین امر می تواند عمر کفپوش را به طرز قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

صرفه جویی در زمان

محیط های تجاری، تفریحی، مسکونی و یا اداری به علت وسعت زیاد، زمان قابل توجهی برای انجام عملیات نظافت نیاز دارند، اما با استفاده از دستگاه های مکانیزه ای همچون دستگاه پولیشر این امر در زمان بسیار کمتر و با کیفیت بالاتری قابل اجرا شدن می باشد.

پوشش دهی سطوح متفاوت

با توجه به نوع و جنس کفپوش می توان پد و یا برس مناسب را انتخاب نمود تا بدون آسیب بتوان به کیفیت مورد نظر دست یافت.

کارکرد کم صدا

این دستگاه ویژه، با سطح صدای تولیدی بسیار پایین می تواند حتی در ساعات اداری در محیط هایی همچون بیمارستان ها، مراکز تجاری و مجتمع های اداری مورد استفاده قرار بگیرد.

قابلیت تنظیم پذیری

پولیش سطوح با کمک دستگاهی انجام می گیرد که با ساخت ارگونمیک به کاربر این امکان را می دهند تا با توجه به شرایط فیزیکی خود دستگاه را تنظیم نماید. برای نمونه دسته دستگاه پولیشر کاملا قابلیت تنظیم شدن دارد و به کاربر این امکان را می دهد که بدون نیاز به خم شدن حتی برای مدت طولانی از دستگاه استفاده نماید.

موارد مهم در هنگام ارائه خدمات پولیش

پیش از روشن کردن دستگاه لازم است محیط تا حد امکان از وسایل خالی شود، تا انجام عملیات آسان تر و سریع تر انجام گردد. همچنین می بایست از سالم بودن پد اطمینان حاصل نمود زیرا در صورت بی کیفیتی و یا آسیب دیدگی پد ها، سطوح ممکن است دچار خراش و یا آسیب شوند.
به علاوه به منظور دستیابی به محیطی که سطوح آن کاملا یکدست درخشان شده است بهتر است از حرکت دادن دستگاه و پولیش دادن بیش از یک بار برای هر بخش خودداری شود، زیرا در غیر این صورت برخی سطوح درخشندگی بیشتری پیدا می کنند و این امر ممکن است یکدستی محیط را از بین ببرد.