ایکی از پرتردد ترین اماکن در شهرها ، پایانه های مسافربری هستند که  شامل فرودگاه ها، پایانه کشتیرانی، ترمینال ها و راه آهن می باشد. تردد بالا در طول روز در محوطه ، موجب به وجود آمدن آلودگی های زیادی می شود که این آلودگی ها خود نیز باعث کاهش بهداشت و به وجود آمدن مشکلاتی خواهند شد. به همین منظور باید به طور مرتب پایانه ها را نظافت نمود تا از پخش آلودگی جلوگیری شود.

 

 تجهیزات نظافت صنعتی در پایانه ها

به دلیل رفت و آمد زیاد در پایانه ها ، نظافت همواره از چالش برانگیز ترین بخش های مدیریت پایانه است. عبور و مرور تعداد زیادی از افراد در طول روز بر روی سطوح، موجب آلودگی خواهد شد. گاه این آلودگی ها سطحی بوده ولی گاهی آلودگی ها حامل میکروب های مضر برای سلامتی مسافران و افراد حاضر در پایانه هاست. به همین دلیل بهتر است که روزانه به نظافت و بهبود بهداشت در اماکنی از قبیل فرودگاه ها، ترمینال های مسافربری، کشتیرانی،‌ راه آهن و… پرداخت. اما تردد بالا امکان نظافت در طول روز را فراهم نمی کند و بهتر است با بکارگیری شیوه های نوین نظافت صنعتی به کفشویی و نظافت سالن های پایانه ها پرداخت.

کفشویی پایانه ها با اسکرابر

شیوه ها و تجهیزات نظافت سنتی برای نظافت کف مشکلات فراوانی دارند از جمله: مرطوب ماندن سطوح پس از شستشو و امکان لغزش افراد، انتقال آلودگی از روی سطح مرطوب با تردد، به طول انجامیدن فرآیند نظافت به دلیل کارایی کم قدرت تجهیزات دستی نظافتی، ایجاد مزاحمت برای مسافرین و کارکنان پایانه ها در حین نظافت و… . به همین دلیل ارائه کنندگان تجهیزات تخصصی نظافت صنعتی با طراحی و تولید دستگاه های اسکرابر، به حل کردن مشکلات روش های دستی شستشو در اماکن وسیع پرداختند. کفشوی صنعتی از کاربردی ترین تجهیزات شستشوی سطوح هموار کف می باشد که عملکرد آن بدین صورت است: در ابتدا آب و مواد شوینده بر روی سطوح پاشش شده و برس زنی صورت می گیرد، همزمان با حرکت دستگاه بر روی سطح کف در پایانه ها، آب و مواد شوینده باقی مانده بر روی سطوح به طور کامل به داخل مخزن آب کثیف منتقل می شوند. بدین ترتیب سطحی کاملا پاکیزه و خشک پس از استفاده از اسکرابر در پایانه ها وجود خواهد داشت. به منظور سرعت در کفشویی اماکن وسیع مانند سالن انتظار پایانه ها، می توان از مدل سرنشین دار دستگاه اسکرابر بهره برد. این مدل باتری دار بوده و وجود کابل بر روی سطوح حین نظافت مزاحمتی برای تردد ایجاد نخواهد کرد.

 

airport

 

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و …. را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ و چگونگی انجام خدمات نظافتی در کلیه اماکن عمومی و خصوصی با شرکت فراپاک سازان آوا تماس بگیرید.

هم چنین شما می توانید ، در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی، به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.