hospital2

بیمارستان ها به دلیل تردد زیاد بیمارها ، مراجعین و کارکنان و … جزء محیط های پر رفت و آمد و همواره شلوغ محسوب می شودو تردد زیاد در هر مسیرو محیطی باعث به وجود آمدن آلودگی می شود.

آلودگی در محیط های بهداشتی از جمله بیمارستان ها جزء مواردی است که باید برای از بین بردن آن ها به سرعت اقدام نمود ، نظافت کف بیمارستان با دستگاه اسکرابر می تواند کمک بزرگی به از بین بردن آلودگی کند.

انباشته شدن گردو خاک و آلودگی در محیط باعث پخش ویروس ها و میکروب های بیمارستان شده بنابراین برای نظافت روزانه و دوره ای و …بیمارستان ها باید برنامه ای منظم وجود داشته باشد.

امروزه با وجود دستگاه های نظافت صنعتی و شرکت های خدمات نظافت صنعتی نظیر شرکت فراپاک سازان آوا به راحتی می توان برنامه ای دوره ای برای نظافت بیمارستان و سایر محیط ها برای جلوگیری از پخش عفونت و بیماری ها داشت.

نظافت سطح کف بیمارستان از عوامل مهم نظافتی محسوب می شود.

در مقاله های قبلی به طور مکرردر مورد دستگاه تخصصی نظافت سطح کف (اسکرابر) ، ویژگی و کاربرد های این دستگاه صحبت کردیم.

حال به مزایای استفاده از این دستگاه برای نظافت سطح کف بیمارستان می پردازیم.

در محیط های بیمارستانی به دلیل حضور دائمی بیماران و لزوم رعایت سکوت برای اقدام به هرگونه فعالیت باید از دستگاه هایی که بی صدا و یا با حداقل ایجاد صدا کار می کنند استفاده شود.

دستگاه اسکرابر بدون ایجاد هرگونه صدایی نظافت سطح را انجام می دهد.

با توجه به شرایط بیمارستان از لحاظ رفت و آمد، اسکرابر دستگاه مناسبی برای نظافت است زیرا با عبور و مرور افراد مداخله ای نخواهد داشت.

برای نظافت سطح کف بیمارستان باید از مواد ضدعفونی کننده و هم چنین مواد شوینده تخصصی استفاده نمود.

برای نظافت کف بیمارستان با دستگاه اسکرابر به 2 روش می توان از مواد شوینده و مواد ضدعفونی استفاده کرد

1-استفاده از مواد در مخزن دستگاه

2-پخش مواد روی سطح و سپس نظافت با دستگاه اسکرابر

در زمینه مواد شوینده برای شستشو و نظافت سطح می توان از محصولات متنوع و تخصصی شرکت فراپاک سازان آوا مانند استون کلینر ، استون سوپ و …استفاده نمود.همچنین می توان از محصولات و مواد با کیفیت تخصصی و استاندارد های جهانی شرکت های AKEMI و KLINDEX از طریق شرکت فراپاک سازان آوا استفاده نمود.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ خود و کلیه خدمات نظافتی و صنعتی، با شرکت فراپاک سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها ، بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.