بهداشت و نظافت محیط های کودک محور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.زیرا عمده تردد این محیط ها توسط قشر خردسال جامعه که آسیب پذیر و حساس تر به آلودگی هستند صورت می پذیرد. بنا بر این بهداشت کودک و محیطی که در آن رفت و آمد دارد و آموزش می بیند جزء نکات ضروری است.

از طرفی، بهداشت و نظافت مهدکودک و مدارس برای والدین هم بسیار مهم می باشد، چرا که فرزندان آن ها بیش از نیمی از ساعات روز خود را در این مکان سپری می کنند. قابل توجه است که در محیط های آموزشی کودکان، به علت اینکه آنها در فضا تماس و تعامل بیشتری با فضا دارند، در صورتی که آلوده باشند به نسبت فضاهای آموزشی بزرگسالان خطر بیشتری دارند. به همین دلیل است که مدیران محیط های آموزشی باید برای نظافت ، زمان و هزینه مشخصی و از همه مهمتر برنامه نظافتی خاص و ویژه ای را در نظر داشته باشند.

نظافت محیط های آموزشی  با توجه به نوع فعالیت آن ها شامل موارد گوناگونی از جمله نظافت کلاس ، راهرو و راه پله ، حیاط ، بوفه ، نیمکت ها ، سطح کف و دیوار و … می باشد.

نظافت هر کدام از بخش های ذکر شده با دستگاه خاص آن محیط و مواد شوینده مناسب همان سطح و محیط صورت می گیرد.

سوال اینجاست که چرا بهتر است نظافت این مکان ها به صورت دستی و سنتی صورت نگیرد؟

پاسخ ما به شما این است:

مدارس و مهدکودک ها جزء مکان های پر تردد به حساب آمده و با توجه به حضور کودکان ودانش آموزان و حفظ امنیت آن ها شستشو به صورت سنتی بسیار زمان بر بوده و هم چنین ممکن است باعث ایجاد خطر برای دانش آموزان شود.خطراتی مثل سرخردن بچه ها روی سطح خیس و مسمومیت ناشی از پاک نشدن و جا ماندگی مواد شوینده ….

در نتیجه استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی علاوه بر اینکه زمان نظافت را بسیار کوتاهتر کرده، امنیت و سلامت دانش آموزان را نیز تا حد بالایی تامین می کند. نظافت با دستگاه صنعتی و        مواد شوینده تخصصی باعث می شود که تمیز کاری و شستشو اساسی باشد و محیط تا مدت زمان طولانی تری نسبت به نظافت سنتی نیاز به نظافت مجدد نخواهد داشت.

بنابراین بهداشت و نظافت مدارس و مهدکودک با دستگاه صنعتی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ خود و کلیه خدمات نظافتی و صنعتی، با شرکت فراپاک سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها ، بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.