نگهداری

اصولأ همه ی دستگاه ها ، به ویژه دستگاه های نظافت صنعتی که روزانه ساعت زیادی مورد استفاده قرار می گیرند نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها دارند.

دستگاه های نظافت صنعتی مانند اسکرابر، واترجت و جاروبرقی صنعتی و … نیز جزئ دستگاه هایی هستند که نیاز به نگهداری مداوم برای جلوگیری از آسیب و خرابی اساسی و افزایش طول عمر دستگاه هستند.

ممکن است با  آمدن اسم صنعت بحث نگهداری دستگاه ها کاری سخت و با هزینه گزاف به نظر برسد و لی در واقعیت به این شکل نیست ، شما گاهی با انجام کارهای  ساده و آسانی می توانید از خرابی دستگاه جلوگیری کنید.

البته نحوه استفاده از دستگاه ها ، و عدم استفاده نادرست از دستگاه هم درهمه دستگاه ها به ویژه دستگاه های صنعتی که حساس تر هستند پارامتر مهمی محسوب می شود.

برای مثال دستگاه هایی نظیر واترجت صنعتی برای افزایش کارایی و طول عمر مفید نیاز به مراقبت هایی چون روغن کاری و چک کردن واشرهاه و …. دارند.

هرچند این ها مواردی کوچک و روتین و غیر تخصصی هستند ولی از اهمیت بسزایی برای دستگاه ها بر خوردارند.

هم چنین نکاتی وجود دارد که هنگام استفاده از این دستگاه ها باید رعایت شوند.

در این جا به برخی از این نکات اشاره می کنیم:

1-عدم استفاده واترجت بدون آب

2-قرار ندادن دستگاه در حالت بای پس به مدت طولانی

با رعایت کردن نکات بالا شما می توانید دستگاهی سالم ، با طول عمر و کارایی بالاتری داشته باشید.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ خود، با شرکت فراپاک  سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.