پولیشر-اسکرابر
دستگاه های پولیشر و اسکرابر هردو جزء دستگاه های نظافت صنعتی در زمینه نظافت سطوح کف به حساب می آیند، اما تفاوت های اساسی در ظاهر و نحوه کاربرد دارند.

دستگاه اسکرابر در دو مدل سرنشین دار و بدون سرنشین دیده می شود که این مدل ها نیز انواع گوناگونی از قبیل کابلی و باطری دار و ….. دارند.

دستگاه اسکرابر برای شستشو سطح کف کاربرد دارد.

اسکرابر ها عمومأ دارای دو مخزن آب تمیز و آب کثیف می باشند. در مخزن آب  تمیز دستگاه های اسکرابر می توان از ماده شوینده هم استفاده کرد.

حجم این مخزن ها بنا به نوع و مدل دستگاه متفاوت است.

از دستگاه اسکرابر در زمان تردد افراد نیز می توان استفاده کرد. هنگام استفاده از این دستگاه آبی بر روی سطح باقی نمی ماند زیرا بعد از شستشو توسط برس، آب سطح به وسیله تی که در عقب دستگاه وجود دارد خشک می شود.

پهنای برس زیر دستگاه اسکرابر بنا به نوع ،  مدل و کاربرد دستگاه متفاوت است.

دستگاه پولیشر نیز انواع مختلفی دارد . این دستگاه عمدتا برای پولیش سطح ، جلادهی و جرم برداری استفاده می شود.

از دستگاه پولیشر برای شستشو فوم ها و کفپوش های تاتامی زمین های بازی و مهدکودک نیز استفاده می شود.

دستگاه پولیشر در عملیات ساب سنگ و بهسازی سطوح هم قابل استفاده است.

برای انتخاب دستگاه پولیشر و اسکرابر مناسب کار خود می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ و کلیه خدمات نظافتی با شرکت فراپاک سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.