نیروی ماهر
در هر کاری وجود نیروی خبره ، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

به عبارت دیگر برای انجام کار درست و اصولی در هر زمینه ای نیاز به نیروی متخصص و  متبحر داریم به طوریکه در هر کاری حتی اگر بستر ، ابزار و تجهیزات مناسب برای انجام کار مهیا باشد ولی نیروی کارآمد و ماهر وجود نداشته باشد قطعا کار به درستی انجام نمی شود.

در واقع می توان گفت نیروی خبره رکن اصلی انجام کار است.

خدمات نظافتی به ویژه خدمات نظافت صنعتی جزء شاخه هایی است که با نیروی متخصص ارتباط مستقیم دارد.

به این معنا که اگر در محیطی برای نظافت ، دستگاه و تجهیزات و موادشوینده مناسب (حتی مواد تخصصی شرکت ها معتبر AKEMI  و KLINDEX) وجود داشته باشد و لی نیروی خبره یا کارآمدی حضور نداشته باشد کار به درستی انجام نمی شود  و نتیجه مطلوبی هم به دست نخواهد آمد.

 

کار اصولی <────────────────────>نیروی متخصص

 

شرکت فراپاک سازان آوا با برگزاری دوره های تخصصی برای کارمندان خدماتی خود این مشکل را حل کرده است.

تمام نیروهای فعال در این شرکت دوره های لازم را گذرانده و توانایی و مهارت چگونگی  کار با دستگاه را دارند.

دوره های آموزشی ، معرفی دستگاه ها و چگونگی عملکرد آن ها برای تمام نیروها برگزار می شود و گذراندن این دوره ها برای استخدام نیرو ضروری می باشد.

چرا که برای کار با دستگاه اپراتور باید تمام جوانب دستگاه را به خوبی بشناسد تا بتواند به درستی از آن استفاده و حتی در صورت بروز مشکل در صدد حل آن برآید.

آموزش اپراتورهای کار با دستگاه جزء مواردی است که در شرکت فراپاک سازان آوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا بدون آموزش، کارایی نیرو کم و در نتیجه، پایان کار مطلوب ، و مورد انتظار سازمان و مشتری نخواهد بود.

این شرکت آموزش اپراتورهای کار با دستگاه را طبقه بندی کرده و با توجه به شرایط فیزیکی هر اپراتور آموزش های لازم در مورد دستگاه مربوطه را به فرد می دهد.

نیرو خبره
شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ خود و کلیه خدمات نظافتی و صنعتی، با شرکت فراپاک  سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها ، بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.