پله برقی شو
در ساختمان های بلند مرتبه ی امروزی، پله برقی به عنوان یکی از عناصر اساسی دسترسی عمودی،  در انواع بناهای مسکونی، تجاری و صنعتی تعبیه میشود.

با توجه به اینکه پله برقی از بخشهایی از بنا محسوب میشود که دارای استفاده بالا و در معرض رفت و آمد زیاد است، نظافت آن از اهمیت بالقوه ای برخوردار میباشد.

مکان هایی چون فروشگاه های زنجیره ای بزرگ مثل شهروند و رفاه و … ،مجتمع هاهی تجاری ، مترو ، فرودگاه ، پل های عابر پیاده و … همه از این دستگاه بهره میبرند و به نسبت میزان کاربران آن، نیاز به نظافت دارند.

همانطور که ذکر شد، مکان های نامبرده ، مکان های شلوغ و پر رفت و آمدی هستند،به طبع عبورو مرور بر روی دستگاه پله برقی هم زیاد خواهد بود و در نتیجه در صورت نداشتن برنامه ای برای نظافت ، آلودگی روی سطح پله برقی انباشته می شود و به هیچ عنوان جلوه زیبایی برای محیط نمی سازد. کار با دستگاه پله برقی شوی برای شستشو دستگاه پله برقی ، به دلیل ماهیت الکترونیکی و مکانیکی دستگاه کار آسانی نیست و نیازمند ابزار و دانش تخصصی میباشد.

دستگاه پله برقی شوی دستگاه تخصصی نظافت پله برقی میباشد که صرفا برای نظافت همین ابزار طراحی شده و به کار گرفته میشود.

با این حال استفاده از دستگاه پله برقی شوی صنعتی نیازمند مهارت و تخصص و تجربه ی کافی می باشد تا بتوان با این دستگاه سطح پله برقی را کاملا تمیز کرد. گفتنی است این دستگاه مجهز به جاروبرقی هم می باشد.

شرکت فراپاک سازان آوا تنها شرکتی است که خدمات شستشو پله برقی با دستگاه پله برقی شوی را با به کار گیری نیروهای مجرب و متخصص و خبره ارائه می دهد.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ و کلیه خدمات نظافتی، با شرکت فراپاک سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.