استخر ها جزء اماکنی که نیاز به نگهداری و شستشو دائم دارند محسوب می شوند و در صورتیکه شستشو و نگهداری درزمان مناسب صورت نگیرد هزینه بالایی برای کارفرما به بار می آورد.

استخرهای عمومی و حتی استخر خصوصی خانه و آپارتمان ها هر چند وقت یک بار به صورت دوره ای و مداوم نیاز به شستشو و نطافت دارند. در استخر های خصوصی خانه های ویلایی بعد از فصل پاییز و زمستان نیز به دلیل انبوه برگ درختان جمع شده در استخر نظافت مورد نیاز است.

شستشو استخر شامل موارد متعددی از جمله جمع آوری برگ و نخاله ها از محوطه و داخل استخر ، لجن زدایی کف و دیواره ها، ضدعفونی کردن و از بین بردن رسوب انباشته شده بین درزهای کاشی و جلادهی کاشی ها است.

برای هر کدام از موارد ذکر شده می توان از دستگاه نظافتی و صنعتی مخصوصی استفاده کرد. ولی به طور کلی بیشتر حجم آلودگی استخر که معمولا مورد نظر کارفرما است را می توان با دستگاه واترجت رفع کرد.

از دستگاه واترجت برای از بین بردن رسوب آب و همچنین لجن زدایی می توان استفاده کرد.

برای نظافت دیواره ها و محوطه استخر نیز می توان از دستگاه های اسکرابر در سایز های کوچکتر و دستی استفاده کرد.

هم چنین برای از بین بردن سایر آلودگی ها می توان از ماده های شوینده تخصصی شرکت فراپاک سازان آوا نظیر استون کلینر استفاده کرد.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ و کلیه خدمات نظافتی ، با شرکت فراپاک  سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.