در این مقاله می خواهیم به مزایا و تفاوت های دو دستگاه اسکرابر کابلی و باتری دار بپردازیم.همانطور که در مقالات قبلی به آن اشاره کردیم دستگاه اسکرابر در دو مدل کابلی و باتری دار موجود است.

دستگاه اسکرابر کابلینیروی خود را از طریق کابل برق و دستگاه اسکرابر باتری دار  نیروی مورد نیاز  را از طریق باتری تامین می کند .

هر دو مدل دستگاه اسکرابر کاربرد و ویژگی خاص خود را دارد.

به طور کلی اسکرلبر دستی کابلی مدل دردسترس تر با روش استفاده آسانتر و مدل باتری دار گران تر است.

استفاده از اسکرابر کابلی به دلیل وابسته بودن این دستگاه به نیرو برق با محدودیت مکانی روبرو است.

به دلیل پایینتر بودن وزن دستگاه اسکرابر کابلی جا به جایی ابن دستگاه در اماکن راحتتر و سریعتر است.

از لحاظ هزینه ، قیمت اسکرابر کابلی هم برای خرید ، هم اجاره پایینتر از دستگاه باتری دار است.هزینه تعمیر ، نگهداری دستگاه اسکرابر کابلی نیز به مراتب از دستگاه باتری دار کمتر است.

علارغم تمام موارد ذکر شده استفاده از اسکرابر باتری دار مزایای خود را در پروژه به همراه دارد.

اسکرابر باتری دار از لحاظ مدت زمان شارژ باتری محدودیت داردو بعد از اتمام شارژ باتری دستگاه برای پر شدن باید به برق وصل شود.

ولی این دستگاه  برای جابه جایی در مکان محدودیت ندارد و برای محیط های گستر ده تر مناسب است و زمان انجام کار با دستگاه اسکرابر باتری دار به دلیل سرعت انجام کار به مراتب بیشتر از دستگاه اسکرابر کابلی است.

scrubber3

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ خود و کلیه خدمات نظافتی و صنعتی، با شرکت فراپاک سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها ، بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.