یکی از مشکلاتی که افراد در نظافت سطوح کف به ویژه سطوح کف پارکینگ با آن مواجه هستند رد باقی مانده از لاستیک خودروها است که به راحتی هم از بین نمی رود در واقع پاک کردن رد لاستیک خودرو از سطح کف به واسطه کارهای نظافتی روتین و افراد عادی امکان پذیر نیست و استفاده از روش های سنتی و نیرو ناکارآمد در این زمینه تنها باعث به وجود آمدن هزینه گزاف و اضافی  خواهد بود

بنا بر این در این مورد سپردن کار به یک شرکت خدماتی متبحر نه تنها در هزینه ، بلکه در زمان هم صرفه جویی خواهد بودو ما نتیجه ای با کیفیت بالاتری خواهیم داشت.

شرکت خدمات نظافتی مانند شرکت فراپاک سازان آوا کار جرم برداری سطح را با استفاده از نیروهای آموزش دیده ،مواد شوینده مخصوص نظیر استون کلینر، استون سوپ ، گامازول و … و دستگاه های نظافتی مثل پولیشر و جاروبرقی صنعتی انجام می دهد.

در جرم برداری تخصصی از سطح ، تمام آلودگی موجود در سطح کف کف اعم از هر نوع لکه ، رد لاستیک و …  بدون آسیب رساندن به سطح از بین می رود.

و در نهایت سطحی عاری از هرگونه لکه و آلودگی به جا می ماند.

هزینه عملیات جرم برداری در مقایسه با شستشو معمولی بالاتر است و این تفاوت قیمت به دلیل استفاده از مواد شوینده تخصصی است.

برای سطح با آلودگی بالا ابتدا جرم برداری و سپس شستشو روتین و مداوم دوره ای توصیه می شود.

شما با این کار با یک مرتبه هزینه ،جرم برداری تخصصی انجام داده و به سطح تمیز و یکدست دست پیدا کرده اید و بعد از آن برای نگهداری سطح و نظافت دوره ای می توانید از برنامه های نظافتی شرکت خدماتی استفاده نمایید.

در این صورت دیگر آلودگی ها بر روی سطح شما انباشته نخواهد شد و برای نظافت نیازی به هزینه بالا نخواهید داشت.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ و کلیه خدمات نظافتی، با شرکت فراپاک  سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.