سالن های سینما و آمفی تئاتر جزء مکان های پر تردد به حساب می آیند. روزانه افراد مختلفی در این مکان ها برای تماشا فیلم و تئاتر گرد هم می آیند.

علاوه بر رفت و آمد بالا بحث استفاده از خوراکی های مختلف هنگام تماشا فیلم و .. نیز مطرح است.

با توجه به پوشیده بودن سطح کف این سالن ها با موکت و کفپوش های مشابه ، برای نظافت سطح کف این سالن ها می توان از دستگاه های جاروبرقی صنعتی و موکت شوی استفاده کرد.

از جاروبرقی صنعتی می توان برای جمع آوری ذرات گردو غبار انباشته شده روی سطح کف ، زیر صندلی ها و حتی روی صندلی ها استفاده کرد،همچنین با استفاده از جاروبرقی صنعتی می توان ذرات ریز خوراکی را از روی سطح جمع کرد به صورتیکه سطح عاری از ذرات  آلودگی باشد.

در صورتیکه موکت این سالن ها دچار لک شده باشد ، نیازی به نگرانی نیست با استفاده از دستگاه موکت شوی می توان به راحتی لکه و کثیفی موکت را ازبین برد.

جاروبرقی صنعتی سایز ها و مدل های مختلفی دارد.

– جاروبرقی های تک موتوره، دو و سه موتوره که در قدرت مکش  متفاوت بوده و با توجه به حجم آلودگی باید انتخاب شوند.

– جاروهای مناسب گردو غبار و خاک

– جاروبرقی آب و خاک و…..

جاروهای صنعتی معمولا برق 3 فاز نیاز دارند.

مشتری می تواند با استفاده از مشاوره تلفنی و یا حضوری شرکت فراپاک سازان آوا ، دستگاه مناسب کار و محیط خود را انتخاب و نسبت به اجاره آن اقدام نماید و یا کار را به صورت خدماتی به این شرکت بسپارد.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی ، نگهداری سنگ و کلیه خدمات نظافتی  با شرکت فراپاک سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.