deep cleaning1
امروزه در سرتا سر شهر و کشور ساخت و سازهای عظیمی صورت می گیرد.

هر پروژه عمرانی چه در مراحل ساخت و چه در مراحل نهایی ، آماده سازی و تحویل به شرکت های صنعتی و نظافتی نظیر شرکت فراپاک سازان آوا نیاز دارد.

شرکت فراپاک سازان آوا به صورت تخصصی در زمینه نظافت اولیه ساختمان ها و مجتمع های بزرگ اداری و تجاری و مسکونی برای تحویل فعالیت دارد.

در تمامی مراحل ساخت یک مجموعه می توان از خدمات نظافتی و صنعتی این شرکت استفاده کرد.

در مرحله تخریب و گودبراری  می توان از خدمات صنعتی شامل تخریب بتن ، سند بلاست تیرآهن و میلگرد و … استفاده کرد.که این خدمات به صورت پیمانکاری و اجاره دستگاه به کارفرما ارائه می گردد.

در بخش تحویل پروژه نیز شرکت فراپاک سازان آوا می تواند به دو حالت اجاره دستگاه و پیمانکاری به کارفرما خدمت ارائه دهد.

خدمات نظافتی برای تحویل پروژه با بازدید کارشناس صورت می گیرد،این خدمت طی مدت زمان مشخص و با استفاده از نیروهای خدماتی، دستگاه های نظافتی و صنعتی ، اپراتورهای متخصص کار با دستگاه و مواد شوینده تخصصی محصول شرکت فراپاک سازان آوا صورت می گیرد.

نظافت ساختمان نوساز برای تحویل ،شامل نظافت سطح کف،دیوار، شیشه، نما،محوطه،سرویس ها ، راه پله ، سالن آمفی تئاتر و پارکینگ و … می باشد.

در تمام  مراحل شستشو و نظافت فضاهای ذکر شده از دستگاه های نظافتی نظیر واترجت، اسکرابر ، جاروبرقی صنعتی، موکت شوی و دستگاه پله برقی شوی استفاده می شود.

شرکت فراپاک سازان آوا از صفر تا صد پروژه همراه شماست.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ خود و کلیه خدمات نظافتی و صنعتی، با شرکت فراپاک سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها ، بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.