نما 2
نظافت نمای ساختمان امر سخت و بسیار مهمی است در واقع نمای ساختمان و نظافت آن می تواند نمایانگر میزان دقت و ظرافت در کار  و پرستیژ شرکت و مجتمع مسکونی باشد.

امروزه شستشو نمای ساختمان به روش های مختلفی ازجمله شستشو با ابر و تی ، شستشو به وسیله بند بازها و شستشو با دستگاه واترجت و … صورت می گیرد.

شستشو با ابر و تی

این روش جزء روش های قدیمی شستشو نما به حساب آمده ، در این روش بند بازان با اتصال بندها از بالاترین نقطه نما و استفاده از ابر و تی و ماده شوینده سطح نما را کاملا تمیز کرده و تمام آثار کثیفی مانند  لکه های باران ، گردو غبار،دوده هوا و فضولات پرندگان را از سطح نما می زدایند..روش ابرو تی نسبت به سایر روش ها هزینه کمتری را برای کارفرما به همراه دارد.

شستشو  با دستگاه واترجت

شستشو نما با دستگاه واترجت امکان پذیر و بسیار رایج است،اپراتور می تواند با استفاده از دستگاه واترجت با فشار مناسب برای شستشو نمای شیشه ای ، سنگی ،آجری و … استفاده نماید.

شستشو نما + نانو

استفاده از نانو در شستشو نما باعث ماندگاری سطح عاری از آلودگی برای مدت زمان طولانی تری نسبت به سایر روش های شستشو می شود. اجرای  این روش نسبت به سایر روش های ذکر شده زمان بیشتری لازم دارد و همچنین هزینه بالاتری هم در بر می گیرد.

شرکت فراپاک سازان آوا به صورت تخصصی در زمینه شستشو انواع نماها از جمله نمای شیشه ای ، استیل، کامپوزیت ، آجری ، سنگی و … فعالیت دارد.

این شرکت با استفاده از نیروهای خبره کار شستشو نما را به صورت تخصصی و با استفاده از مواد تخصصی انجام می دهد.

شرکت فراپاک سازان آوا توانایی ارائه کلیه خدمات نظافتی، ساب سنگ و پولیش را دارد و شما می توانید برای مشاوره درباره ی تعمیر، بازگردانی و نگهداری سنگ و کلیه خدمات نظافتی، با شرکت فراپاک سازان آوا تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در زمینه شستشو و خدمات نظافتی ، و نیاز به دستگاه های نظافتی و صنعتی به راحتی برای اجاره انواع دستگاه ها بدون صرف هزینه بالا در خصوص خرید آن ها، از طریق سایت رنت ابزار اقدام فرمائید.